Aktualno: Yves Rocher Slovenija
Spletna stran uporablja piškotke (cookies). Več preberite tukaj. Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.
 
Zapri

Informacija

Molimo, pričekajte trenutak!

POGOSTA VPRAŠANJA

POGOSTA VPRAŠANJA

Da bi lažje uporabljali našo spletno stran smo odgovorili na vsa vaša pogosta vprašanja. Verjamemo, da vam bodo naši odgovori pomagali, da boste lažje, hitreje in brez dvoma opravili naročilo vašega želenega izdelka.

Kako naredite naročilo?

Če želite naročiti izdelek (izdelke) preko naše spletne trgovine s klikom v polje DODAJ V KOŠARICO, ki se nahaja ob vsakem izdelku, s tem klikom izdelek naročite oz. ga daste v košarico. Ob vsakem izdelku imate na izbiro naročilo več kosov (števila od 1-9). Vsebino košarice lahko preverite kadarkoli, s klikom na ikono košarice v zgornjem desnem kotu.

Ali se moram registrirati?

Ne. Izdelke lahko naročite tudi brez registracije. Vse eno pa vam registracijo priporočamo za vsa naslednja naročila in za vse ekskluzivne reklamne ponudbe, ki so na voljo samo registriranim kupcem.

Ne spomnim se svojega gesla, kaj naredim?

Kliknite na link tukaj po katerem morate vnesti uporabniško ime in elektronski naslov na katerega želite prejeti geslo.

Kako lahko plačam svoje naročilo?

Svoje naročene izdelke lahko plačate ob prevzemu paketa to je po povzetju (znesek poravnate poštarju) ali vam pošljemo podatke za plačilo na vaš e-naslov in, ko je znesek poravnan vam pošljemo paket.

Ali lahko naročim izdelke na svoj naslov?

Seveda, v polje naslov za dostavo vpišete svoje podatke.

Kako dostavljate in kakšna je cena?

V ceno je vključen DDV (22%). Stroški pošiljanja se dodajo pri naročanju. Na vaš e-naslov boste prejeli obvestilo o prejemu vašega naročila in številko naročila. Naročene izdelke vam dostavimo preko Pošte Slovenije. Običajno je rok za dostavo izdelkov, ki so na voljo 2-3 delovne dni. Stroški pakiranja in pošiljanja znašajo 3,99€.

Ob dostavi preverite vsebino paketa v prisotnosti dostavljalca in nas v primeru poškodovanih ali manjkajočih izdelkov obvestite. Pogoje za brezplačno dostavo poglejte tukaj

Kako izkoristite vašo promo kodo?

Na prvi stopnji postopka nakupa, pod izbranimi izdelki, na dnu strani se nahaja prostor za vpis vaše promo kode. V polje predvideno za vnos kode vpišite dobljeno kodo za popust in kliknite na „OK“. Počakajte, da se znesek naročila zmanjša za znesek kode in potem nadaljujte na naslednji korak. Medsebojno ne morete kombinirati in seštevati več promo kod, na enem naročilu lahko izkoristite samo eno promo kodo. Promo kode ne morete zamenjati za denar.

Kakšen je naš delovni čas za podporo uporabnikom?

Delovni čas za podporo uporabnikom:

Od ponedeljka – petka: 8h – 16h

Izven delovnega časa nam pišite na info@yves-rocher.si

Ali je možna dostava v tujino?

V tem trenutku Yves Rocher nima možnosti pošiljanja paketov v tujino. Če imate Yves Rocher ponudbo v svoji državi si jo vsekakor oglejte.

Če imate kakršnakoli dodatna vprašanja pokličite našo službo za uporabnike na številko 07/4994 000 ali nam pišite na info@yves-rocher.si in mi vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem času.